L’obertura a clients, protagonista als mitjans de comunicació

La nova campanya d’obertura a clients ha tingut un important ressò als mitjans de comunicació del territori. Regió7, Nació Manresa i manresadiari.cat s’han fet ressò de la roda de premsa que vam convocar la setmana passada per explicar les novetats del supermercat. Des de Canal Taronja també s’ha publicat un reportatge.

 

Us recordem que durant aquest octubre totes les persones que vinguin a la botiga podran comprar a preu de client i beneficiar-se d’uns preus més avantatjosos. La campanya d’obertura a client pretén acostar el supermercat a la ciutadania perquè conegui un model de botiga única al territori. A partir de novembre, el preu de soci es mantindrà i els clients que vinguin al supermercat tindran un preu lleugerament superior, d’un 10% aproximadament.

 

Continuem demanant a totes les persones sòcies que facin de prescriptores del supermercat i engresquin tota la seva xarxa de contactes i amistats a provar l’experiència de venir a comprar a Supercoop! Feu córrer la veu!