Durant els darrers dies l’equip d’informàtica de la botiga ha fet efectives una sèrie de millores a la plataforma Odoo que permeten una consulta més àgil dels tiquets de compra de les persones sòcies. En Pau Lafoz, membre de l’equip juntament amb en David Gómez, explica que “hem implementat un nou mòdul que simplifica l’accés a l’històric de compres”. Des d’informàtica s’assumeix la gestió dels servidors de correu electrònic de la botiga, el manteniment de la plataforma Odoo i es dona suport a Comunitat si tenen dificultats en la gestió dels torns. Aprofiten el butlletí d’aquesta setmana per fer una crida a les sòcies i socis que tinguin coneixements d’informàtica (especialment de programació Python) i disponibilitat per donar un cop de mà al projecte. Podeu contactar-hi a través del correu informatica@supercoopmanresa.cat o bé apuntar-vos als formularis impresos que trobareu a la botiga.
Supermercat de referència
En Pau explica que Supercoop “és el meu supermercat de referència i és on compro de tot, excepte el peix”. Afegeix que “acostumo a venir a comprar entre dos i tres cops per setmana”.