A la Supercoop creiem que cuidar la comunitat és tan important com omplir els prestatges. I això només és possible si darrere hi ha un equip que acompanya, escolta i fa que cada sòcia se senti part d’un projecte viu i transformador.
Actualment, l’equip de Gestió de Persones el formem l’Olga Borrell, la Fàtima Brunet i jo mateixa, l’Olga Belmonte. Som un equip petit, però amb energia, ganes i molta cura. I és precisament perquè volem continuar fent-ho bé, i millor, que necessitem més mans i més cors per seguir cuidant la comunitat.
Què fem a Gestió de Persones?
Gestionem altes i baixes de sòcies.
Acompanyem els primers passos de les persones que s’incorporen amb els torns d’acollida.
Atenem amb cura tots els correus que ens feu arribar a gestiopersones@supercoopmanresa.cat.
Fem trucades quan cal per resoldre dubtes o acompanyar sòcies que necessiten un suport més proper.
Fem seguiment del compromís de torns i resolució d’incidències.
Donem suport en temes digitals relacionats amb l’Espai Sòcia i el programari lliure Odoo, amb el suport de l’equip informàtic.
Creem el butlletí mensual per mantenir totes les sòcies informades de les novetats de botiga i dels equips.
Vetllem perquè la comunicació arribi de manera clara i tothom se senti ben acollida.
I moltes altres tasques que ajuden a fer que la part humana de la cooperativa funcioni.
Què necessitem??
La majoria de tasques són online, de gestió i organització, per això cal tenir un nivell d’informàtica mitjà-alt, ganes d’aprendre i d’aportar, i sentir-te còmoda amb eines digitals. online, de gestió i organització, per això cal tenir un nivell d’informàtica mitjà-alt, ganes d’aprendre i d’aportar. Treballem habitualment amb Google Drive, fulls de càlcul (Excel o similars) i l’Odoo, així que sentir-t’hi còmoda és un punt a favor. A més, moltes tasques es poden fer des de casa amb tranquil·litat, i aquestes hores compten igual que les tasques de botiga, i aquestes hores compten igualque les tasques de botiga. Si no pots fer torns presencials però vols continuar col·laborant, aquest equip és una molt bona manera de seguir sumant. I si t’agrada fer tasques a botiga però tens una mica més de disponibilitat, també t’hi pots afegir sense deixar de fer els teus torns habituals. Com més siguem, més fàcil serà gestionar les sòcies com es mereixen. Si tens bona mà amb les eines digitals, t’agrada l’ordre i ajudar les altres, t’hi sentiràs com a casa.
Per què unir-te?
Perquè aquí el teu granet de sorra té un impacte real: fas que la cooperativa funcioni millor, que les sòcies se sentin acompanyades i que el projecte segueixi creixent amb solidesa i calidesa.
Si vols contribuir a cuidar aquesta comunitat i millorar la gestió de les sòcies de la Supercoop, t’hi esperem amb els braços oberts! Escriu-nos a gestiopersones@supercoopmanresa.cat i en parlem.