Ep! Des de SuperCoop Manresa estem a punt d’obrir portes i iniciem un procés de selecció per donar suport a què el supermercat funcioni en el dia a dia.
La selecció i la contractació d’aquestes persones l’estem realitzant amb l’acompanyament del CIO (Centre d’Iniciatives per a l’Ocupació de l’ajuntament de Manresa). Que posa al nostre abast el Programa 30 Plus que ens permetrà optar a una subvenció a la contractació durant 6 mesos.
Per tant és necessari que els candidats compleixin els següents requisits:
-
Ser majors de 30 anys
-
Estar inscrits a l’ATUR
En aquests moments s’han definit els dos perfils següents:
Responsable de botiga i magatzem
Horari: matins
Tasques i funcions:
- Gestionar comandes.
- Organitzar i fer manteniment del magatzem i la cambra frigorífica.
- Fer el seguiment dels estocs.
- Informar, atendre i donar suport als socis de SUPERCOOP quan vénen a comprar i/o estan de voluntaris.
- Vetllar per l’ordre i la neteja del local.
Competències professionals:
- Adaptabilitat: capacitat de cercar i aplicar respostes àgils i eficaces.
- Comunicació: capacitat d’interaccionar de manera cordial amb tots els socis de la cooperativa.
- Disposició a l’aprenentatge: actitud positiva davant els canvis, donat que el projecte està en una fase inicial i cal un procés d’aprenentatge col·lectiu.
- Identificació: capacitat de comprendre la globalitat del projecte des de les seves funcions.
- Autonomia: capacitat d’anticipar-se a les situacions, ser propositiu i prendre decisions.
- Organització: tenir clares les funcions, amb una actitud transversal i col·laborativa.
- TIC: capacitat d’aprendre i utilitzar les eines informàtiques de gestió de l’empresa.
Responsable de botiga i secretaria
Horari: tardes
Tasques i funcions:
- Tasques auxiliars de facturació, comptabilitat, nòmines i impostos.
- Suport a les tasques derivades de les obligacions registrals i documentació social de la cooperativa.
- Vetllar per correcte estat dels arxius (telemàtics i paper) de la cooperativa.
- Informar, atendre i donar suport als socis de SUPERCOOP quan vénen a comprar i/o estan de voluntaris.
Competències professionals:
- Adaptabilitat: capacitat de cercar i aplicar respostes àgils i eficaces.
- Comunicació: capacitat d’interaccionar de manera cordial amb tots els socis de la cooperativa.
- Disposició a l’aprenentatge: actitud positiva davant els canvis, donat que el projecte està en una fase inicial i cal un procés d’aprenentatge col·lectiu.
- Identificació: capacitat de comprendre la globalitat del projecte des de les seves funcions.
- Autonomia: capacitat d’anticipar-se a les situacions, ser propositiu i prendre decisions.
- Organització: tenir clares les funcions, amb una actitud transversal i col·laborativa.
- TIC: capacitat d’aprendre i utilitzar les eines informàtiques de gestió de l’empresa.
Si t’interessa i creus que podries encaixar en algun dels dos perfils has de:
- Trucar al CIO, al telèfon 633 316 546 i demanar per Maria Madueño.
- I també enviar el teu CV al correu: coordinacio@supercoopmanresa.cat