La comunicació del supermercat, a càrrec d’en Marc Codina

Explicar el dia a dia de la botiga i fer possible que les sòcies estiguin al cas de l’actualitat i les novetats de Supercoop és un dels objectius del cercle de comunicació del supermercat. En Marc Codina, soci de l’agència de comunicació CatPress, assumeix les tasques de comunicació del supermercat cooperatiu. “La feina en l’àmbit de la comunicació és molt important per fer visible el projecte, potenciar les seves característiques úniques i ajudar a fer-lo créixer”, explica en Marc Codina. Afegeix que “tenir una presència activa a les xarxes és vital i els perfils a Instagram, Facebook i Twitter són un gran aparador del supermercat en què posem en valor els productes i el seu origen i la implicació de les sòcies”.

 

Pel que fa a la comunicació interna, en Marc també coordina l’edició del butlletí setmanal que rebeu totes les sòcies de manera puntual. “També és clau comunicar aquells temes més importants i estratègics de manera interna perquè tothom estigui assabentat”, apunta en Marc, que també difon les notícies més importants a través del canal de Telegram en què hi ha les sòcies apuntades.